ZWOLNIENIE I ULGA Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW ROLNYCH LUB PRZYJĘCIA W TRWAŁE ZAGOSPODAROWANIE GRUNTÓW ROLNYCH

PODATEK ROLNY- ZWOLNIENIE I ULGA Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW ROLNYCH LUB PRZYJĘCIA W TRWAŁE ZAGOSPODAROWANIE GRUNTÓW ROLNYCH

Podstawa prawna: art. 12 ust. 1 pkt  4 ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2006 r. Nr 136,  poz. 969, ze zm.)

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wniosek o zastosowanie zwolnienia i ulgi w podatku rolnym, oraz:
    • kserokopia umowy nabycia lub dzierżawy gruntów wraz z wypisem z rejestru gruntów,
    • oświadczenie wnioskodawcy, że łączna powierzchnia jego gospodarstwa wraz z nabytymi gruntami rolnymi nie przekracza 100 ha,
    • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie..

 II. OPŁATY:
Nie pobiera się opłaty skarbowej.

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Finansowo Budżetowy: pok. nr 4, tel. 91-466-79-52.

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Morynia w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

VI. UWAGI:

  1. W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy – Ordynacja podatkowa),
  2.  W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Molenda 04-01-2013 12:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Aneta Janiszewska 04-01-2013
Ostatnia aktualizacja: Maciej Molenda 04-01-2013 12:21