herb BIP - Urząd Miejski w Moryniu

www.moryn.pl

Zaświadczenie z akt ewidencji ludności

Wymagane dokumenty:

  • Podanie od osoby, która jest uprawniona do otrzymania zaświadczenia oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Miejsce złożenia dokumentów:

  • Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1 74-503 Moryń, pok. nr 8; w godzinach 7:15 do 15:15.

Opłaty:

  • Wydanie zaświadczenia na wniosek podlega opłacie skarbowej w wysokości 17 zł.
  • Obowiązek wniesienia opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia (dowód opłaty stanowi załącznik do wniosku).Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007
  • Opłatę można też uiścić w tutejszym Urzędzie, pok. nr 4

Termin i sposób załatwienia sprawy:

  • Termin załatwienia sprawy wynosi do 7 dni od daty wpływu podania.
  • Odmowa wydania zaświadczenia bądź odmowa wydania zaświadczenia o żądanej treści następuje w drodze postanowienia.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 ze zm.), art.217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.), ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (jednolity tekst. Dz. U. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635).

Tryb odwoławczy:

  • Od postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Zachodniopomorskiego, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.
  • Zażalenie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Gminy Moryń.

Formularze do pobrania:

  • Wniosek o wydanie zaświadczenia z ewidencji ludności

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Maciej Molenda 27-03-2013 11:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Alicja Mickiewicz 27-03-2013
Ostatnia aktualizacja: - 27-03-2013 11:53