Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Moryniu
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

Wniosek o wydanie zezwolenia na zbiórkę i transport odpadów komunalnych

Jakie dokumenty:
Do wniosku należy dołączyć:
- osoby fizyczne – zaświadczenie o prowadzonej działalności gospodarczej,
- osoby prawne – aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, umowę na składowanie odpadów komunalnych.
Podstawa prawna:
Ustawa z 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.Nr 132, poz. 662 z póź. zm. art. 104 KPA)
Opis procedury:
Wnioskodawca składa wniosek w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Moryniu.
Miejsce załatwienia:
Inspektor d.s. gospodarki mieniem i ochrony środowiska. Od poniedziałku do piątku w godz. 7:15 do 15:15.
Termin załatwienia:
30 dni
Opłata skarbowa:
- 5,00 zł – znaczek na podanie,
- 0,50 zł – za każdy załącznik do podania,
- 76,00 zł – za wydanie zezwolenia.
Odwołanie:
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: 09-07-2003 17:43
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 09-07-2003
Ostatnia aktualizacja: Maciej Molenda 07-02-2012 07:41