Burmistrz Morynia ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. gospodarki mieniem i ochrony środowiska
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
BURMISTRZ MORYNIA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. GOSPODARKI MIENIEM I OCHRONY ŚRODOWISKA
w Urzędzie Miejskim w Moryniu ul. Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- niekaralność za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe lub średnie. (preferowany kierunek: ochrona środowiska, gospodarka nieruchomościami);
- predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętności negocjacyjne i perswazyjne, zorientowanie na realizację celu, praca pod presją czasu, dokładność, innowacyjność i kreatywność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów;
- znajomość przepisów prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ochrony środowiska, ochrony przyrody;
- znajomość pakietu MS Office: szczególnie bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel;
- prawo jazdy kategorii B.
- Wymagania dodatkowe:
- przynajmniej jeden rok stażu pracy w administracji publicznej;
- doświadczenie w zakresie gospodarki nieruchomościami;
- znajomość obsługi kserokopiarki, skanera, faxu.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem, w tym:
- sprzedaż i dzierżawa nieruchomości gminnych.
- prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, racjonalnym kształtowaniem środowiska i gospodarowania jego zasobami zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, przeciwdziałania zanieczyszczeniom oraz przywracania elementów przyrodniczych do stanu właściwego, a w szczególności:
- tworzenie i realizacja programów i planów w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami;
- naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska;
- prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach o środowisku i jego ochronie;
- organizowanie akcji na rzecz ochrony środowiska;
- współdziałanie ze szkołami w zakresie edukacji ekologicznej.
- realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o odpadach i ustawy o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest, a w szczególności tworzenie i realizacja programów w zakresie gospodarki odpadami, wyrobami zawierającymi azbest;
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy Moryń, a w szczególności:
- wydawanie zezwoleń w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych;
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej;
- sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków;
- współpraca ze Związkiem Gmin Dolnej Odry w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
- realizacja zadań związanych z ochroną przyrody, w tym:
- popularyzacja i propagowanie zasad i celów ochrony przyrody;
- wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew krzewów oraz ustalanie opłat z tego tytułu;
- wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez zezwolenia;
- zakładanie i utrzymywanie gminnych terenów zielonych;
- realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt oraz programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi.
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem, w tym:
- Warunki pracy na stanowisku ds. gospodarki mieniem i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Moryniu:
- Główna część pracy wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych. Z pracą związane są wyjazdy służbowe.
- Współpraca z innymi instytucjami. Praca pod presją czasu, Praca wymaga dokładności, umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych, negocjacyjnych, perswazji, umiejętnego współdziałania z innymi osobami.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Moryniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys(CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego (nie dotyczy obywateli polskich);
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;
- oświadczenie o treści: "Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)”;
-
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 10 sierpnia 2018 r. godz. 1500 pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Moryniu”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Moryniu w dniu 13 sierpnia 2018 r. o godz. 1000.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w na stronach bip.moryn.pl (kliknij TU, aby przejść do regulaminu) lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu pokój nr 14. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 91 466 79 64.
Informacja o wynikach naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują w I etapie naboru będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia I etapu naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku zakończenia procedury naboru nie zostaną wybrani, będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
--- Klauzula Informacyjna ---
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”) i z tego powodu, zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 informujemy, o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, tel. +48 91 466 79 50, e-mail: um@moryn.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@moryn.pl;
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. a(osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu jednorazowej rekrutacji), c(przetwarzanie jest niezbędne do obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), rozporządzenia RODO w celu realizacji procesu rekrutacji;
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260), ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 poz. 994 ze zm.), ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917).
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w I etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia I etapu naboru;
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w II etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia naboru;
- w przypadku osoby, która zostanie wyłoniona na wolne stanowisko pracy – dokumentacja zostanie dołączona do akt osobowych pracownika i przechowywana będzie zgodnie z przepisami prawa.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych.
- W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i bez wpływu na zgodność ich przetwarzania z prawem.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jolanta Piątek Data wytworzenia:
27 lip 2018
Osoba dodająca informacje
Maciej Molenda Data publikacji:
27 lip 2018, godz. 11:02
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Molenda Data aktualizacji:
27 lip 2018, godz. 11:15