Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH w Urzędzie Miejskim w Moryniu
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
BURMISTRZ MORYNIA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
w Urzędzie Miejskim w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- niekaralność za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie: wyższe;
- doświadczenie zawodowe: przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
- predyspozycje osobowościowe:
- umiejętności organizacyjne,
- komunikacyjne,
- negocjacyjne i perswazyjne,
- zorientowanie na realizację celu,
- praca pod presją czasu,
- dokładność,
- innowacyjność i kreatywność.
- umiejętności:
- umiejętność stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
- umiejętność stosowania przepisów dotyczących konkurencyjnego wyboru ofert zgodnie z wytycznymi instytucji zarządzających programami UE,
- podstawowa znajomość programów pomocowych oraz umiejętność sporządzania wniosków o dofinansowanie w ramach tych programów,
- wiedza z zakresu przepisów samorządowych - ustawa o samorządzie gminnym,
- biegła znajomość obsługi komputera (w tym programów Word i Excel, Open Office, Libre Office),
- Wymagania dodatkowe:
- obsługa urządzeń biurowych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zamówienia publiczne:
- zlecanie przygotowania i aktualizacji kosztorysów inwestorskich,
- szacowanie kosztów dostaw i usług,
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
- przygotowywanie zapytań ofertowych i ich publikacja w Portalu Ogłoszeń ARiMR, Bazie Konkurencyjności i stronie internetowej Gminy Moryń,
- bieżące gromadzenie informacji dotyczących planowanych inwestycji i zakupów,
- zarządzanie projektami UE:
- udział w przygotowywaniu projektów i wniosków o ich dofinansowanie,
- udział w realizacji i rozliczaniu projektów,
- udział w prowadzeniu dokumentacji związanej z projektami,
- współpraca ze stanowiskiem do spraw zarządzania projektami oraz innymi referatami, samodzielnymi stanowiskami pracy urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie opracowania projektów pomocowych,
- udział w monitoringu trwałości projektów realizowanych przez Gminę Moryń,
- udział w przygotowaniu dokumentów strategicznych i analiz,
- współdziałanie z organizacjami społeczno-gospodarczymi w celu konsultowania pożądanych kierunków rozwoju Gminy oraz metod i sposobu ich realizacji,
- podejmowanie inicjatyw wspierających rozwój gospodarczy i wzrost zatrudnienia,
- gromadzenie i udostępnianie zasobów informacyjnych dla potrzeb rozwoju gospodarczego,
- obsługa inwestorów:
- opracowywanie ofert inwestycyjnych,
- promocja ofert inwestycyjnych,
- przygotowywanie materiałów informacyjnych dla inwestorów.
- zamówienia publiczne:
- Warunki pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Moryniu
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godzin tygodniowo) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy(bez wind i podjazdów) na parterze.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Moryniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys(CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego (nie dotyczy obywateli polskich);
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;
- oświadczenie o treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 9 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)”;
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 12 listopada 2019 r. godz. 15:00 pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Moryniu”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Moryniu w dniu 15 listopada 2019 r. o godz. 10:00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać na stronach bip.moryn.pl lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu pokój nr 14. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 91 466 79 64.
Informacja o wynikach naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują w I etapie naboru będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia I etapu naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku zakończenia procedury naboru nie zostaną wybrani, będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
--- Klauzula Informacyjna ---
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy, o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, tel. +48 (91) 466 79 50, e-mail: um@moryn.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@moryn.pl;
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. a (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu jednorazowej rekrutacji), c (przetwarzanie jest niezbędne do obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), rozporządzenia RODO w celu realizacji procesu rekrutacji;
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 ze zm.), ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 poz. 506), ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 poz. 1040).
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w I etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia I etapu naboru;
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w II etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia naboru;
- w przypadku osoby, która zostanie wyłoniona na wolne stanowisko pracy – dokumentacja zostanie dołączona do akt osobowych pracownika i przechowywana będzie zgodnie z przepisami prawa.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych.
- W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i bez wpływu na zgodność ich przetwarzania z prawem.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (UODO), w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
25 10 2019 11 56 43 oswiadczenie - rekrutacja rodo (PDF, 106.55Kb) | 2019-10-25 11:56:43 | 86 | |
25 10 2019 11 56 43 wzor - kwestionariusz-osobowy (PDF, 375.94Kb) | 2019-10-25 11:56:43 | 33 | |
25 10 2019 11 56 43 wzor - oswiadczenie - interesownosc (PDF, 98.63Kb) | 2019-10-25 11:56:43 | 71 | |
25 10 2019 11 56 43 wzor - oswiadczenie - niekarlnosc (PDF, 175.17Kb) | 2019-10-25 11:56:43 | 47 | |
25 10 2019 11 56 43 wzor - oswiadczenie - stan zdrowia (PDF, 175.32Kb) | 2019-10-25 11:56:43 | 47 | |
25 10 2019 11 56 55 wzor - oswiadczenie - zdolnosc do czynnosci prawnych (PDF, 100.42Kb) | 2019-10-25 11:56:55 | 25 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jolanta Piątek Data wytworzenia:
25 paź 2019
Osoba dodająca informacje
Maciej Molenda Data publikacji:
25 paź 2019, godz. 11:35
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Molenda Data aktualizacji:
25 paź 2019, godz. 12:29