OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. OBYWATELSKICH
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
BURMISTRZ MORYNIA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. OBYWATELSKICH
w Urzędzie Miejskim w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
-
Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe.
- Predyspozycje osobowościowe:
- umiejętności organizacyjne, komunikacyjne;
- samodzielność i kreatywność w działaniu;
- dokładność, odpowiedzialność, terminowość;
- umiejętność pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność planowania sprawnej organizacji pracy.
- Umiejętności:
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy o ewidencji ludności, kodeksu postępowania administracyjnego, o dowodach osobistych, o ochronie danych osobowych, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
- znajomość zagadnień z zakresu spraw obywatelskich;
- wiedza o samorządzie gminnym;
- biegła znajomość pakietu biurowego MS Office.
-
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe na kierunku administracji lub na kierunku prawo,
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Mile widziana znajomość obsługi aplikacji „Źródło”, Rejestru Mieszkańców mikroPESEL, Centralnego Rejestru Informacji Dodatkowych.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- W zakresie spraw obywatelskich:
- Prowadzenie ewidencji ludności i spraw związanych z obowiązkiem meldunkowym w tym:
- wydawanie zaświadczeń,
- udostępnianie danych osobowych,
- przygotowywanie dyrektorom szkół informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci i młodzieży w wieku 3-18 lat;
- Wykonywanie czynności związanych z wydawaniem dowodów osobistych.
- Prowadzenie ewidencji ludności i spraw związanych z obowiązkiem meldunkowym w tym:
- W zakresie rejestracji stanu cywilnego osób:
- Przygotowywanie projektów aktów stanu cywilnego;
- Wydawanie zaświadczeń dotyczących danych zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego.
- Pozostałe zadania:
- Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową poborowych;
- Prowadzenie spraw dotyczących zbiórek publicznych;
- Przygotowywanie wyborów w zakresie:
- rejestru wyborców,
- spisu wyborców;
- Prowadzenie spraw związanych z działalnością gospodarczą, w tym:
- ewidencja działalności gospodarczej - CEIDG,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- wydawanie i opiniowanie zezwoleń na przewozy osób w transporcie drogowym,
- ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie;
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przeprowadzanie imprez masowych, zgromadzeń;
- Analizowanie i prowadzenie rozliczeń zużycia energii elektrycznej na mieniu gminnym;
- Realizacja zadań gminy w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi;
- Prowadzenie spraw transportu publicznego;
- Wytwarzanie oraz aktualizowanie informacji dla potrzeb Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw;
- Wykonywanie zadań z zakresu Obrony Cywilnej, Obronności i Zarządzania Kryzysowego oraz instrukcji p. poż. w zakresie prowadzonych spraw;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.
- W zakresie spraw obywatelskich:
-
Warunki pracy na stanowisku ds. obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Moryniu:
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godzin tygodniowo) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy (bez wind i podjazdów) na I piętrze.
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Moryniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
-
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego (nie dotyczy obywateli polskich).
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
- Oświadczenie o treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 9 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.)”.
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 1 lipca 2021 r. godz. 15:00 pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Moryniu”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Moryniu w dniu 2 lipca 2021 r. o godz. 10:00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać na stronach bip.moryn.pl lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu pokój nr 14. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 91 466 79 64.
Informacja o wynikach naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują w I etapie naboru będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia I etapu naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku zakończenia procedury naboru nie zostaną wybrani, będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
--- Klauzula Informacyjna ---
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy, o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, tel. +48 (91) 466 79 50, e-mail: um@moryn.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@moryn.pl;
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. a (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu jednorazowej rekrutacji), c (przetwarzanie jest niezbędne do obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), rozporządzenia RODO w celu realizacji procesu rekrutacji;
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 ze zm.), ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 poz. 506), ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 poz. 1040).
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w I etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia I etapu naboru,
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w II etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia naboru,
- w przypadku osoby, która zostanie wyłoniona na wolne stanowisko pracy – dokumentacja zostanie dołączona do akt osobowych pracownika i przechowywana będzie zgodnie z przepisami prawa;
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych;
- W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i bez wpływu na zgodność ich przetwarzania z prawem;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (UODO), w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
- Podanie przez Panią/Pana danych podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
- Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom;
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
21 06 2021 12 55 44 wzor - kwestionariusz-osobowy (PDF, 375.94Kb) | 2021-06-21 12:55:44 | 47 | |
21 06 2021 12 55 44 wzor - osiwadczenie stan zdrowia (PDF, 175.23Kb) | 2021-06-21 12:55:44 | 63 | |
21 06 2021 12 55 44 wzor - oswiadczenie - interesownosc (PDF, 98.63Kb) | 2021-06-21 12:55:44 | 60 | |
21 06 2021 12 55 44 wzor - oswiadczenie - niekarlnosc (PDF, 175.17Kb) | 2021-06-21 12:55:44 | 22 | |
21 06 2021 12 55 44 wzor - oswiadczenie - zdolnosc do czynnosci prawnych (PDF, 100.42Kb) | 2021-06-21 12:55:44 | 31 | |
21 06 2021 12 56 10 wzor - oswiadczenie-rodo (PDF, 106.36Kb) | 2021-06-21 12:56:10 | 39 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Barbara Nawrolska Data wytworzenia:
21 cze 2021
Osoba dodająca informacje
Maciej Molenda Data publikacji:
21 cze 2021, godz. 12:48
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Molenda Data aktualizacji:
23 cze 2021, godz. 11:12