KREDYT ZŁOTOWY DŁUGOTERMINOWY na finansowanie inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej przez Gminę Moryń w roku budżetowym 2010.
Moryń: KREDYT ZŁOTOWY DŁUGOTERMINOWY na finansowanie inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej przez Gminę Moryń w roku budżetowym 2010
Numer ogłoszenia: 160435 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moryń , Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4667950, faks 091 4667957.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.moryn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KREDYT ZŁOTOWY DŁUGOTERMINOWY na finansowanie inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej przez Gminę Moryń w roku budżetowym 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego na finansowanie inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, z przeznaczeniem na: 1. Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej wokół jeziora Morzycko w zlewni rzeki Odry: - Zadanie III - Moryń, Etap.2, 3 i 4. oraz budowa wodociągu z m. Bielin do m. Macierz dofinansowane ze środków PROW: 966.610 zł, w tym: - na cześć wydatków stanowiących wkład własny 514.145zł - na wydatki stanowiące koszty niekwalifikowane 452.465zł 2. Dotację inwestycyjną dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Moryniu z przeznaczeniem na realizację zadania w zakresie gospodarki osadami na oczyszczalni ścieków w Moryniu (zadanie złożone o dofinansowanie ze środków PROW przez ZGKiM w Moryniu): 312.000zł. do kwoty łącznej 1.278.610,00 zł (słownie :jeden milion dwieście siedemdziesiąt osiem tysięcy sześćset dziesięć zł). b) Termin uruchomienia kredytu - III i IV kwartał roku 2010. c) Okres kredytowania ustala się na 10 lat z okresem spłaty kapitału od 2011 roku do końca 2020 roku tj.10 lat (wymagany minimalny okres karencji do końca roku 2010). d) Oprocentowanie w ratach miesięcznych, liczone jest od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na stopie redyskonta weksli NBP powiększonej o marżę banku. Zamawiający dopuszcza inny korzystniejszy dla Zamawiającego sposób liczenia oprocentowania (np.: preferencyjne warunki kredytowe (np. EBI, CEB) oraz dopłaty do oprocentowania w oparciu np.: o linie L6 z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, o ile bank posiada stosowną umowę, której kserokopię należy dołączyć do oferty. e) Zagwarantowanie przez bank na rzecz Zamawiającego w zależności od jego woli (Zamawiającego) przyjęcia bez dodatkowych kosztów przedterminowej spłaty części lub całości kredytu, po uprzednim powiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją. f) Zamawiający zastrzega możliwość niepełnego wykorzystania kwoty kredytu bankowego bez dodatkowych kosztów. g) Prowizje i opłaty bankowe. a. prowizja za rozpatrzenie wniosku i udzielenie kredytu - nie większa niż 1%, b. prowizja od niewykorzystanej transzy kredytu - zerowa, c. prowizja za przedterminową spłatę części lub całości kredytu - zerowa. h) Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową . i) Informacje, które zostaną udostępniane przez Zamawiającego na wniosek banku przed zawarciem umowy kredytowej: - Uchwała budżetowa na rok bieżący (2010), - Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok ubiegły (2009) w formie opisowej, - Uchwała Rady Miejskiej w Moryniu w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego, - Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu przez Gminę Moryń, - Zawiadomienie o subwencji, - Bilans JST za dwa ostatnie lata (2008 i 2009), - Sprawozdanie Rb-Z, Rb-N i Rb-NDS z wykonania budżetu za lata 2008, 2009, i I kwartał 2010r. - Uchwała Rady Miejskiej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Morynia za rok 2009, - Uchwała RIO w sprawie opinii o sprawozdaniu organu wykonawczego z wykonania budżetu za dwa poprzednie lata i rok bieżący oraz opinię RIO o projekcie budżetu na rok 2010 oraz prognozie długu publicznego, - Prognoza dochodów gminy na okres kredytowania, - Informacja o zobowiązaniach JST z tyt. zaciągniętych pożyczek, kredytów, udzielonych poręczeń (wraz z kopiami umów kredytowych, umów pożyczek, umów poręczeń)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moryn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu Plac Wolności 1, 74-503 Moryń pok.nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Moryniu Plac Wolności 1, 74-503 Moryń pok.nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie (DOC, 49.00Kb) | 2010-06-21 14:32:37 | 16 | |
OgA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 41.00Kb) | 2010-07-01 15:01:00 | 99 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
001_BudA_et_2010 (ZIP, 208.45Kb) | 2010-06-21 14:55:34 | 196 | |
K1_oferta,_o_wiadczenia,_og_oszenia2 (DOC, 155.50Kb) | 2010-07-01 16:13:11 | 80 | |
K1_oferta,_o_wiadczenia,_og_oszenia2 (DOC, 155.50Kb) | 2010-06-21 14:33:06 | 196 | |
K1_specyfikacja (DOC, 240.50Kb) | 2010-06-21 14:32:38 | 207 | |
K1_specyfikacja_po_zmianie (DOC, 245.00Kb) | 2010-07-01 16:12:35 | 75 | |
K1_ZaA__Nr_4_Harmonogram (XLS, 39.50Kb) | 2010-07-01 16:13:39 | 79 | |
002_SPRAWOZDANIE_za_2009 (ZIP, 2.54Mb) | 2010-06-21 14:58:27 | 193 | |
003_UchwaA_a_zaciagniA_cie_Kredytu (PDF, 747.21Kb) | 2010-06-21 15:16:17 | 196 | |
004_RIO_LVII_177_2010 (PDF, 488.22Kb) | 2010-06-21 15:17:00 | 198 | |
ZaA__Nr_4_Harmonogram (XLS, 40.00Kb) | 2010-06-21 14:33:26 | 197 | |
005_zawiadomienie_o_subwencji (PDF, 896.53Kb) | 2010-06-21 15:17:49 | 195 | |
006_Bilanse (ZIP, 1.02Mb) | 2010-06-21 14:59:58 | 191 | |
007_Sprawozdania_RB (ZIP, 4.09Mb) | 2010-06-21 15:03:29 | 197 | |
008_UchwaA_a_absolutorium (PDF, 162.88Kb) | 2010-06-21 15:18:14 | 194 | |
009_UchwaA_y_RIO (ZIP, 3.00Mb) | 2010-06-21 15:14:47 | 196 | |
010_Prognoiza_dochodA_w_okr_kred (PDF, 415.45Kb) | 2010-06-21 15:18:44 | 197 | |
011_Informacje_jst_zobowiA_zania_kredyty__poreA_zenie_i_inne (ZIP, 493.17Kb) | 2010-06-21 15:15:28 | 193 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
K1 oferta, o wiadczenia, og oszenia2 (DOC, 155.50Kb) | 2010-07-01 17:35:54 | 10 | |
K1 specyfikacja po zmianie (DOC, 245.00Kb) | 2010-07-01 15:02:03 | 16 | |
K1 ZaA Nr 4 Harmonogram (XLS, 39.50Kb) | 2010-07-01 15:07:53 | 90 | |
odpowiedAo na 1 zapytanie bip (DOC, 117.50Kb) | 2010-07-09 14:03:43 | 54 | |
377 2005 (PDF, 1.44Mb) | 2010-07-01 15:14:49 | 95 | |
hrf (PDF, 202.37Kb) | 2010-07-01 15:15:56 | 61 | |
I (PDF, 2.12Mb) | 2010-07-01 15:17:23 | 54 | |
II (PDF, 3.56Mb) | 2010-07-01 15:20:23 | 32 | |
III (PDF, 2.23Mb) | 2010-07-01 15:22:06 | 30 | |
IV (PDF, 2.23Mb) | 2010-07-01 15:41:37 | 86 | |
IX.zip (001, 1.39Mb) | 2010-07-01 17:23:29 | 27 | |
IX.zip (002, 1.39Mb) | 2010-07-01 17:24:45 | 67 | |
IX.zip (003, 1.39Mb) | 2010-07-01 17:25:59 | 16 | |
IX.zip (004, 1.39Mb) | 2010-07-01 17:27:34 | 85 | |
IX.zip (006, 1.19Mb) | 2010-07-01 17:30:08 | 95 | |
IX.zip (005, 1.39Mb) | 2010-07-01 17:28:30 | 97 | |
oA wiadczenie wnioskodawcy (PDF, 120.28Kb) | 2010-07-01 17:31:48 | 94 | |
OgA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 41.00Kb) | 2010-07-01 15:08:13 | 85 | |
Ootww (PDF, 220.16Kb) | 2010-07-01 17:30:56 | 83 | |
tabele (PDF, 1.48Mb) | 2010-07-01 17:33:23 | 39 | |
V (PDF, 2.27Mb) | 2010-07-01 15:43:14 | 51 | |
VI (PDF, 2.20Mb) | 2010-07-01 15:57:22 | 86 | |
VII (PDF, 4.03Mb) | 2010-07-01 16:00:06 | 68 | |
VIII (PDF, 6.47Mb) | 2010-07-01 16:04:16 | 88 | |
zawaidomienie (PDF, 247.72Kb) | 2010-07-01 17:34:32 | 72 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OgA oszenie o zmianie ogA oszenia (DOC, 41.00Kb) | 2010-07-01 15:02:03 | 17 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZAWIADONIENIE o uniewaA nieniu bip (DOC, 30.50Kb) | 2010-07-22 14:17:34 | 69 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
21 cze 2010
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
21 cze 2010, godz. 14:32
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
22 lip 2010, godz. 14:17