Remont i rozbudowa budynku szatniowego przy boiskach sportowych w Moryniu
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Remont i rozbudowa budynku szatniowego przy boiskach sportowych w Moryniu”
WADIUM - 4 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 20,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-IV/09
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Remont i rozbudowa budynku szatniowego przy boiskach sportowych w Moryniu”.
-
Zakres rzeczowy zadania obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty betonowe, roboty murowe, roboty wykończeniowe, roboty elewacyjne, dach - konstrukcja i pokrycie, roboty sanitarne wewnętrzne, roboty elektryczne.
-
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45212221-1 - roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych. Kody uzupełniające: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe, 45332200-5 - roboty instalacyjne hydrauliczne, 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 15.09.2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP;
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ;
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 do SIWZ);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 26.05.2009r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.05.2009r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Remont i rozbudowa budynku szatniowego przy boiskach sportowych w Moryniu
FB/ZP.341-IV/09
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie (DOC, 56.50Kb) | 2009-05-05 15:40:33 | 61 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
01._Wymagania_ogA_lne (PDF, 152.39Kb) | 2009-05-05 15:41:17 | 28 | |
02._S-01.00._roboty_rozbiA_rkowe (PDF, 52.55Kb) | 2009-05-05 15:41:48 | 29 | |
zaA__2-rys_1K (JPG, 782.33Kb) | 2009-05-05 15:53:27 | 29 | |
zaA__2-rys_2K (JPG, 1.06Mb) | 2009-05-05 15:54:28 | 18 | |
zaA__2-rys_3K (JPG, 1.04Mb) | 2009-05-05 15:55:25 | 24 | |
zaA__2-rys_4K (JPG, 819.06Kb) | 2009-05-05 15:56:23 | 22 | |
zaA_A_cznik2 (PDF, 1.69Mb) | 2009-05-05 15:52:21 | 240 | |
03._S-02.00._roboty_ziemne (PDF, 71.32Kb) | 2009-05-05 15:42:15 | 23 | |
04._S-03.00_Roboty_betonowe (PDF, 80.10Kb) | 2009-05-05 15:42:43 | 17 | |
zaA__4-rys_1 (JPG, 1.95Mb) | 2009-05-05 15:59:50 | 19 | |
zaA__4-rys_2 (JPG, 1.47Mb) | 2009-05-05 16:01:04 | 17 | |
zaA_A_cznik4 (PDF, 1.56Mb) | 2009-05-05 15:57:41 | 43 | |
05._S-04.00._roboty_murowe (PDF, 60.86Kb) | 2009-05-05 15:43:06 | 128 | |
zaA__5-rys_1 (JPG, 681.21Kb) | 2009-05-05 16:03:41 | 23 | |
zaA__5-rys_2 (JPG, 919.42Kb) | 2009-05-05 16:04:34 | 20 | |
zaA__5-rys_3 (JPG, 694.72Kb) | 2009-05-05 16:05:35 | 18 | |
zaA_A_cznik5 (PDF, 1.46Mb) | 2009-05-05 16:02:44 | 28 | |
06._S-05.00._roboty_wykoA_czeniowe (PDF, 89.84Kb) | 2009-05-05 15:43:40 | 16 | |
07._S-06.00_Roboty_elewacyjne (PDF, 53.15Kb) | 2009-05-05 15:44:03 | 24 | |
08.S-07.00_dach_-_konstrukcja_i_pokrycie (PDF, 46.46Kb) | 2009-05-05 15:44:33 | 29 | |
09._K-01.01_roboty_sanitarne_wewnA_trzne (PDF, 91.14Kb) | 2009-05-05 15:45:11 | 21 | |
010._E-01.01_Roboty_elektryczne (PDF, 61.14Kb) | 2009-05-05 15:45:57 | 82 | |
Przedmiar_szatnia (XLS, 47.00Kb) | 2009-05-05 15:47:52 | 214 | |
SIWZ (DOC, 242.50Kb) | 2009-05-05 15:40:33 | 57 | |
umowa (DOC, 42.50Kb) | 2009-05-05 16:06:32 | 37 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
przedA uA enie terminu skA adania ofert (DOC, 44.50Kb) | 2009-05-13 12:42:57 | 100 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
stresczenie oczen 20090604 (PDF, 152.96Kb) | 2009-06-04 09:00:23 | 14 | |
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania (DOC, 33.00Kb) | 2009-06-04 08:59:24 | 37 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o udzieleniu zamA wienia (DOC, 32.00Kb) | 2009-06-17 12:03:11 | 48 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
05 maj 2009
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
05 maj 2009, godz. 15:40
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
17 cze 2009, godz. 12:03