Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Moryniu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Bonifikata od opłaty rocznej

Jakie dokumenty
1. Wniosek w sprawie naliczenia bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu
Druk dostępny w Wydziale Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami
2. Dokumenty potwierdzające wysokość dochodu brutto:
· zaświadczenie o dochodach za ostatni kwartał roku poprzedniego
· dokumenty potwierdzające wysokość emerytury, renty
· zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy
· zaświadczenie o dochodzie gospodarstwa rolnego
· inne stanowiące o sytuacji finansowej Wnioskodawcy
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz.U. Nr 46 z 2000 r., poz. 543)
Miejsce załatwienia sprawy
Samodzielne stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami rolnictwa i leśnictwa, pok. Nr 3 w godzinach 7:15 do :15:15.
Termin załatwienia sprawy
30 dni
Dodatkowe informacje
Bonifikata opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej przysługuje osobom fizycznym, których dochód miesięczny na jednego członka rodziny nie przekracza 50% średniego wynagrodzenia w gospodarce narodowej za ostatni kwartał roku, poprzedzającego rok, za który opłata ma być wnoszona, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, jeżeli nieruchomość jest przeznaczona lub wykorzystywana do celów mieszkaniowych. Wysokość bonifikaty - 50%.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Molenda

Data wytworzenia:
09 lip 2003

Osoba dodająca informacje

Maciej Molenda

Data publikacji:
09 lip 2003, godz. 17:45

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Molenda

Data aktualizacji:
09 lip 2003, godz. 17:45