Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Moryniu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Burmistrz Morynia ogłasza nabór na samodzielne stanowisko pracy inspektora ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i drogownictwa

 

Moryń, dnia 24 lipca 2008 r.

 

Burmistrz Morynia

Plac Wolności 1

74-503 Moryń

 

OGŁASZA NABÓR

NA SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY

 

  inspektora ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i drogownictwa

(1 etat)

  1. Wymagania niezbędne:

    • wykształcenie: wyższe techniczne (preferowane rolnicze) lub administracyjne.

    • doświadczenie zawodowe: 3 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w tym minimum roczny na stanowisku samodzielnym lub kierowniczym.

    • znajomość i umiejętność stosowania przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej oraz ustawy o samorządzie gminnym,

    • znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw:

        • o gospodarce nieruchomościami,

        • o drogach publicznych,

        • prawo geodezyjne i kartograficzne,

        • prawo wodne

w zakresie dotyczącym realizacji zadań gminy

 

  1. Wymagania dodatkowe:

    • umiejętność obsługi komputera ze środowiskiem MS WINDOWS XP i oprogramowania MS OFFICE,

    • umiejętność planowania i organizacji pracy,

    • posiadanie prawa jazdy KAT „B”,

    • predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, samodzielność, obowiązkowość, dokładność, sumienność, umiejętność rozwiązywania problemów, zdolność myślenia analitycznego, komunikatywność, kreatywność, odporność na stres.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Prowadzenie spraw z zakresu:

      • gospodarki gruntami,

      • rolnictwa i łowiectwa,

      • drogownictwa,

      • geodezji i kartografii,

      • gospodarki wodnej,

a w szczególności:

        • prowadzenie ewidencji właścicieli gruntów i budynków,

        • prowadzenie spraw dotyczących ochrony znaków geodezyjnych,

        • prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości,

        • prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów oraz nadawaniem nieruchomości numeracji porządkowej,

        • ustalenie potrzeb oraz przygotowanie zlecenia opracowań geodezyjnych ,wycen nieruchomości,

        • dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości,

        • prowadzenie ewidencji w zakresie realizowanych zamówień publicznych,

        • prowadzenie spraw związanych z ANR i jej dzierżawcami,

        • współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego Barzkowice i innymi instytucjami w celu inicjowania przedsięwzięć na rzecz wzrostu produkcji rolnej,

        • prowadzenie spraw rekultywacji gruntów rolnych,

        • kontrolowanie spełniania przez rolników obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia OC rolników i ubezpieczenia budynków rolnych

        • koordynowanie spraw związanych z melioracją gruntów,

        • wykonywanie zadań związanych z gospodarką wodną - prowadzenie nadzoru nad działalnością spółek wodnych,

        • wykonywanie zadań związanych ze zwalczaniem zaraźliwych chorób zwierzęcych, współpraca ze służbą weterynaryjną,

        • prowadzenie spraw związanych z gospodarką łowiecką,

        • prowadzenie spraw związanych z opłatami adiacenckimi oraz opłatami bądź odszkodowaniami związanymi z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą,

        • przygotowanie sprzedaży nieruchomości w formie bezprzetargowej,

        • prowadzenie ewidencji dróg na terenie gminy, aktualizacji metryk,

        • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,

        • okresowe dokonywanie przeglądu stanu dróg, koordynowanie akcji zima,

        • współpraca z zarządami dróg,

        • współdziałanie ze służbami podatkowymi gminy w zakresie przekazania informacji rodzących skutki podatkowe.

 

  1. Wymagane dokumenty:

    • życiorys (CV),

    • kwestionariusz osobowy,

    • list motywacyjny,

    • dokument poświadczający wykształcenie ,

    • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

    • świadectwa pracy,

    • oświadczenie o stanie zdrowia,

    • oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ( w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego ),

    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

 

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i drogownictwa”. w terminie do dnia 08 sierpnia 2008 r. (decyduje data wpływu do urzędu), na adres: Urząd Miejski w Moryniu ul. Pl. Wolności 1, 74-503 Moryń.

 

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Moryniu

 

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazywane do archiwum zakładowego.

 

 

Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.

 

Wytypowanego kandydata komisja przedstawi Burmistrzowi do zatwierdzenia. Po akceptacji Burmistrza z wytypowanym kandydatem zawarta zostanie umowa o pracę na okres próbny tj. 3 miesięcy. Przewiduje się możliwość przedłużenia umowy o pracę na czas określony, po upływie, którego z kandydatem może zostać zawarta umowa o pracę na czas nieokreślony.

 

pracownikiem samorządowym może być osoba, która jest obywatelem polskim.

zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki ,Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. Nr 125 ,poz.869).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

­­­­­­­­­­­­­

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jolanta Piątek

Data wytworzenia:
24 lip 2008

Osoba dodająca informacje

Maciej Molenda

Data publikacji:
24 lip 2008, godz. 10:41

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Molenda

Data aktualizacji:
30 mar 2015, godz. 12:52