Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Moryniu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Burmistrz Morynia ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. gospodarki mieniem i ochrony środowiska

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

BURMISTRZ MORYNIA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. GOSPODARKI MIENIEM I OCHRONY ŚRODOWISKA w Urzędzie Miejskim

w Moryniu ul. Plac Wolności 1, 74-503 Moryń

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    2. niekaralność za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
    4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
    5. nieposzlakowana opinia,
    6. wykształcenie wyższe. Preferowany kierunek: ochrona środowiska, gospodarka nieruchomościami,
    7. przynajmniej jeden rok stażu pracy w administracji publicznej,
    8. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętności negocjacyjne i perswazyjne, zorientowanie na realizację celu, praca pod presją czasu, dokładność, innowacyjność i kreatywność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów,
    9. znajomość przepisów prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ochrony środowiska, ochrony przyrody. 
    10. Doświadczenie w zakresie gospodarki nieruchomościami,
    11. znajomość pakietu MS Office ;szczególnie bardzo dobra znajomość MS Word, MS Excel,
    12. prawo jazdy kategorii B.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość obsługi kserokopiarki, skanera, faxu.
  3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem, w tym:
      • sprzedaż i dzierżawa nieruchomości gminnych,
    2. prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, racjonalnym kształtowaniem środowiska i gospodarowania jego zasobami zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, przeciwdziałania zanieczyszczeniom oraz przywracania elementów przyrodniczych do stanu właściwego, a w szczególności:
      1. tworzenie i realizacja programów i planów w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami,
      2. naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,
      3. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach o środowisku i jego ochronie,
      4. organizowanie akcji na rzecz ochrony środowiska,
      5. współdziałanie ze szkołami w zakresie edukacji ekologicznej;
    3. realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o odpadach i ustawy o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest, a w szczególności tworzenie i realizacja programów w zakresie gospodarki odpadami, wyrobami zawierającymi azbest;
    4. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy Moryń, a w szczególności:
      1. wydawanie zezwoleń w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
      2. prowadzenie rejestru działalności regulowanej,
      3. sporządzanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
      4. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
      5. współpraca ze Związkiem Gmin Dolnej Odry w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;
    5. realizacja zadań związanych z ochroną przyrody, w tym:
      1. popularyzacja i propagowanie zasad i celów ochrony przyrody,
      2. wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew krzewów oraz ustalanie opłat z tego tytułu,
      3. wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew i krzewów bez zezwolenia,
      4. zakładanie i utrzymywanie gminnych terenów zielonych;
    6. realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt oraz programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi.
  4. Warunki pracy na stanowisku ds. gospodarki mieniem i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Moryniu:
    • Główna część pracy wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych. Z pracą związane są wyjazdy służbowe.
    • Współpraca z innymi instytucjami. Praca pod presją czasu, Praca wymaga dokładności, umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych, negocjacyjnych, perswazji, umiejętnego współdziałania z innymi osobami.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Moryniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys(CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
    3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    5. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
    6. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego ( nie dotyczy obywateli polskich),
    7. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia,
    9. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    10. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
    11. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarki mieniem i ochrony środowiska, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)”,
    12. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 9 kwietnia 2018 r. godz. 1500 pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem i ochrony środowiska w Urzędzie Miejskim w Moryniu”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Moryniu w dniu 10 kwietnia 2018 r. o godz. 1000.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w na stronach bip.moryn.pl lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu pokój nr 13. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 91 466 79 64.

Informacja o wynikach naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.moryn.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat, a następnie zostaną przekazane do archiwum zakładowego.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 10 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jolanta Piątek

Data wytworzenia:
23 mar 2018

Osoba dodająca informacje

Maciej Molenda

Data publikacji:
23 mar 2018, godz. 11:53

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Molenda

Data aktualizacji:
23 mar 2018, godz. 11:55