Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Moryniu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

BURMISTRZ MORYNIA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ds. OBRONNOŚCI, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

BURMISTRZ MORYNIA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. OBRONNOŚCI, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

w Urzędzie Miejskim w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    2. niekaralność za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych;
    4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
    5. nieposzlakowana opinia;
    6. wykształcenie wyższe umożliwiające  wykonywanie zadań  na stanowisku (preferowany kierunek: administracja publiczna, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe);
    7. predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność rozwiązywania problemów, zorientowanie na realizację celu, praca pod presją czasu, dokładność, innowacyjność i kreatywność, odporność na stres, samodzielność;
    8. znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o stanie wyjątkowym, ustawy o stanie klęski żywiołowej, ustawy prawo wodne, ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,
    9. znajomość pakietu MS Office - MS Word, MS Excel oraz programu graficznego Corel Draw;
    10. znajomość obsługi kserokopiarki, skanera, faxu.
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. przynajmniej dwa lata stażu pracy w administracji publicznej;
    2. doświadczenie w prowadzeniu spraw w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, obronności.
  2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. w zakresie spraw obronnych:
      1. opracowywanie i aktualizowanie dokumentów w ramach planowania i programowania obronnego,
      2. opracowywanie i aktualizowanie dokumentów (planu) Akcji Kurierskiej,
      3. opracowanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentów dotyczących: stanowiska kierowania (SK) i przemieszczania się na zapasowe miejsce pracy, stałego dyżuru,
      4. wykonywanie zadań związanych z planowaniem i nakładaniem obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na terenie gminy,
      5. prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem osób od pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
      6. prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową poborowych,
      7. planowanie i organizowanie szkolenia obronnego na terenie gminy,
      8. opracowywanie rocznych planów kontroli wykonywania zadań obronnych
        w komórkach organizacyjnych Urzędu oraz w podległych i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych;
    2. w zakresie obrony cywilnej:
      1. uwzględnianie postulatów dotyczących potrzeb Sił Zbrojnych i Obrony Cywilnej, przekazywanych przez organy wojskowe lub organy Obrony Cywilnej,
      2. tworzenie formacji Obrony Cywilnej,
      3. nakładanie obowiązków w ramach powszechnej Obrony Cywilnej,
      4. organizowanie ćwiczeń i szkoleń z zakresu Obrony Cywilnej,
      5. przygotowanie i zapewnienie działania systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń,
      6. dysponowanie środkami na cele Obrony Cywilnej,
      7. opracowanie i nadzór nad realizacją planu Obrony Cywilnej, opracowanie i nadzór nad realizacją planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych,
      8. prowadzenie magazynu obrony cywilnej;
    3. w zakresie zarządzania kryzysowego:
      1. opracowywanie procedur i planów zarządzania kryzysowego,
      2. współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie realizacji zadań dotyczących zarządzania kryzysowego,
      3. prowadzenie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej;
    4. realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową, z funkcjonowaniem Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy, a w szczególności:
      1. ubezpieczenia,
      2. karty kierowców,
      3. badania lekarskie,
      4. inwentaryzacja mienia,
      5. rozliczanie paliwa,
      6. rozliczanie udziału w akcjach ratowniczo-gaśniczych, prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania w zakresie miesięcznych kart drogowych pojazdu oraz miesięcznych kart pracy sprzętu silnikowego;
    5. pozostałe zadania:
      1. realizacja zadań związanych z prowadzeniem Kąpieliska Miejskiego w Moryniu,
      2. promocja gminy w zakresie redagowania i prowadzenia strony  internetowej Gminy oraz profili portali społecznościowych,
      3. współpraca z informatykiem w zakresie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej,
      4. sporządzanie sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
      5. przygotowywanie projektów uchwał w zakresie prowadzonych spraw,
      6. wytwarzanie oraz aktualizowanie informacji dla potrzeb Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw,
      7. wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza i Sekretarza Gminy.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku ds.  obronności, zarządzania kryzysowego w Urzędzie Miejskim
    w Moryniu:
    1. Główna część pracy wykonywana jest na terenie jednostki w pomieszczeniach biurowych;
    2. Współpraca z innymi instytucjami. Praca pod presją czasu, praca wymaga dokładności, umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych, negocjacyjnych, perswazji, umiejętnego współdziałania z innymi osobami.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Moryniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
  3. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny;
    2. Życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
    3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
    4. Kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
    5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
    6. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego (nie dotyczy obywateli polskich);
    7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia;
    9. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    10. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy;
    11. Oświadczenie o  treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 9 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
      o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1260 ze zm.)”;
    12. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 3 sierpnia 2021 roku pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obronności, zarządzania kryzysowego  w Urzędzie Miejskim w Moryniu”.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Moryniu w dniu 4 sierpnia 2021 roku o godz. 10:00.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w na stronach bip.moryn.pl lub w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Moryniu pokój nr 14. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 91 466 79 64.

Informacja o wynikach naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują w I etapie naboru będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia I etapu naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku zakończenia procedury naboru nie zostaną wybrani, będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.

               

--- Klauzula Informacyjna ---

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”) i z tego powodu, zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 informujemy, o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało.

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, tel. +48 (91) 466 79 50, e-mail: um@moryn.pl;
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@moryn.pl;
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. a(osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu jednorazowej rekrutacji), c(przetwarzanie jest niezbędne do obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), rozporządzenia RODO w celu realizacji procesu rekrutacji;
  4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest  ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260), ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 poz. 994 ze zm.), ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917).
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
    • w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w I etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia I etapu naboru;
    • w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w II etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia naboru;
    • w przypadku osoby, która zostanie wyłoniona na wolne stanowisko pracy – dokumentacja zostanie dołączona do akt osobowych pracownika i przechowywana będzie zgodnie z przepisami prawa.
  6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych.
  7. W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i bez wpływu na zgodność ich przetwarzania z prawem.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  10. Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
  12. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Barbara Nawrolska

Data wytworzenia:
21 lip 2021

Osoba dodająca informacje

Maciej Molenda

Data publikacji:
21 lip 2021, godz. 10:35

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Molenda

Data aktualizacji:
12 sty 2023, godz. 09:34