NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY MORYŃ
BURMISTRZ GMINY MORYŃ OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO SEKRETARZA GMINY MORYŃ
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Moryniu, ul. Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
Określenie stanowiska: Sekretarz Gminy
Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
-
- Wymagania niezbędne:
-
- Obywatelstwo polskie, Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: administracja, prawo.
- Staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.) oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
- Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi.
- Umiejętność analizy dokumentów, sporządzania pism urzędowych i opracowywania
projektów aktów prawnych oraz praktycznego stosowania przepisów. - Umiejętność współpracy, pracy w zespole, planowania, sprawnej organizacji pracy
i podejmowania decyzji, umiejętność analitycznego myślenia. - Umiejętność konstruowania wniosków i formułowania samodzielnych ocen.
- Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miejskiego w Moryniu oraz infrastruktury
i charakterystyki gminy Moryń. - Biegła znajomość pakietu biurowego MS Office.
- Predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, odporność na stres, odpowiedzialność ze realizowane zadania, samodzielność, sumienność i dokładność, komunikatywność, kreatywność.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Nadzór nad organizacją pracy w urzędzie.
- Opracowywanie projektu Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy Urzędu, Regulaminu Wynagrodzeń oraz ich uaktualnianie w miarę potrzeb.
- Kierowanie pracą Urzędu w przypadku nieobecności Burmistrza w ramach udzielonych upoważnień.
- Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie.
- Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy.
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
- Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza.
- Nadzór nad przestrzeganiem poprawności formalno-prawnej przygotowywanych dokumentów (zgodność z instrukcją kancelaryjną, Kodeksem Postępowania Administracyjnego, regulaminami).
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami.
- Nadzór nad organizacją naboru na stanowiska pracy w Urzędzie.
- Nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej i organizacją egzaminów kończących tę służbę.
- Nadzór nad sprawami dotyczącymi organizowania praktyk zawodowych w Urzędzie dla uczniów i studentów.
- Nadzór nad okresową oceną pracowników.
- Koordynowanie spraw związanych ze szkoleniami pracowników, dokształceniem oraz doskonaleniem zawodowym.
- Zapewnienie obsługi prawnej w Urzędzie.
- Nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków.
- Organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi.
- Współdziałanie z Radą Gminy i jej Komisjami.
- Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza w ramach udzielonego upoważnienia.
- Warunki pracy na stanowisku Sekretarza Gminy:
Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu, praca o charakterze administracyjno – biurowym, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy na I piętrze (brak wind i podjazdów).
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Moryniu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) poświadczających znajomość języka polskiego (nie dotyczy obywateli polskich).
- Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia.
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy.
- Oświadczenie o treści: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 9 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 530 ze zm.)”.
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 23 lipca 2024 r. godz. 15:00 pod adresem: Urząd Miejski w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Miejskim w Moryniu”.
- Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data stempla pocztowego), nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo (w przypadku braku nr telefonu). Drugim etapem naboru będzie rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikują w I etapie naboru będzie można odebrać osobiście z Urzędu Miejskiego w Moryniu w ciągu 7 dni od zakończenia I etapu naboru. Po tym terminie dokumentacja będzie niszczona.
- Z Regulaminem naboru można się zapoznać na stronach bip.moryn.pl lub w siedzibie Urzędu Miejskiego w Moryniu pokój nr 14. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 91 466 79 50.
- Informacja o wynikach naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.moryn.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
- Burmistrz Morynia zastrzega sobie prawo:
- odwołania naboru bez podania przyczyny,
- nie rozstrzygnięcia naboru w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
--- Klauzula Informacyjna ---
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy, o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń, tel. +48 (91) 466 79 50, e-mail: um@moryn.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@moryn.pl.
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. a (osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu jednorazowej rekrutacji), art. 6 ust 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), rozporządzenia RODO w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą:
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w I etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia I etapu naboru,
- w przypadku osób, które nie zakwalifikują się w II etapie naboru – przez okres 7 dni od zakończenia naboru,
- w przypadku osoby, która zostanie wyłoniona na wolne stanowisko pracy – dokumentacja zostanie dołączona do akt osobowych pracownika i przechowywana będzie zgodnie z przepisami prawa;
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przeniesienia danych;
- W przypadku przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie zgody, ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i bez wpływu na zgodność ich przetwarzania z prawem;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (UODO), w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
- Podanie przez Panią/Pana danych podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom;
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
21 06 2021 12 55 44 wzor - kwestionariusz-osobowy (PDF, 373.88Kb) | 2024-07-10 13:16:06 | 1 | |
21 06 2021 12 55 44 wzor - osiwadczenie stan zdrowia-1 (PDF, 174.59Kb) | 2024-07-10 13:16:06 | 1 | |
21 06 2021 12 55 44 wzor - oswiadczenie - interesownosc (PDF, 100.50Kb) | 2024-07-10 13:16:06 | 1 | |
21 06 2021 12 55 44 wzor - oswiadczenie - niekarlnosc (PDF, 176.94Kb) | 2024-07-10 13:16:06 | 1 | |
21 06 2021 12 55 44 wzor - oswiadczenie - zdolnosc do czynnosci prawnych (PDF, 101.97Kb) | 2024-07-10 13:16:06 | 1 | |
Zarządzenie nr 106 (PDF, 164.79Kb) | 2024-07-10 13:16:06 | 4 | |
Ogłoszenie (PDF, 1.60Mb) | 2024-07-10 13:48:31 | 7 | |
OŚWIADCZENIE (PDF, 78.98Kb) | 2024-07-10 13:16:06 | 1 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
|
2024-07-10 13:16:06 | 0 | |
|
2024-07-10 13:16:06 | 0 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Leokadia Kuryłowicz Data wytworzenia:
10 lip 2024
Osoba dodająca informacje
Maciej Molenda Data publikacji:
10 lip 2024, godz. 13:16
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Molenda Data aktualizacji:
10 lip 2024, godz. 13:48