Ogłoszenie DPS: dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DPS 1.P. 345-02/09. Nazwa zadania: Dostawa oleju opałowego
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DPS 1.P. 345-02/09. Nazwa zadania: Dostawa oleju opałowego
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Dom Pomocy Społecznej zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej Rynkowa 27 74-503 MoryńStrona WWW : bip.moryn.pl/ (strona
użyczona przez Urząd Miejski w Moryniu)
adres e-mail :dps.moryn@wp.pl
Godziny urzędowania 7:00 - 15:00 II. Określenie trybu zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www:bip.moryn.pl/ w zakładce /Ogłoszenia(strona użyczona przez Urząd Miejski w Moryniu)
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać: u przedstawiciela Zamawiającego : Janusz Jackowski - Kierownik ds. Gospodarczych - tel. 091 4 146 024 wewn 23.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa oleju opałowego w ilości 110 000 litrów (110m3) w okresie 12 miesięcy
nazwa / kod ustalone z Wspólnego Słownika Zamówień : Olej opałowy / 09135100-5
Parametry przedmiotu zamówienia : 1) Olej opałowy spełniający PN-C-96024 , o następujących parametrach : a. temperatura zapłonu 61°Cb. zawartość siarki nie więcej niż 0,2 %(m/m)
c. wartość opałowa nie niższa niż 43 MJ/kg d. zawartość wody : nie większa niż 200 mg/kgZamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych .
V. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia upływa po 12 miesiącach , licząc od daty zawarcia umowy .
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Do udziału w niniejszym przetargu mogą przystąpić Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych oraz złożą komplet wymaganych dokumentów . Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
A. Wypełniony druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić zgodnie ze wzorem- załącznik
nr 2 SIWZ.
B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
a) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. – załącznik nr 1 SIWZ
B.3) Aktualny odpis koncesji na handel olejem opałowym
VIII. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Jedynym kryterium oceny ofert jest : cena - cena = 100 punktówX. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-05-21 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Rynkowa 27; 74-503 Moryń XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-05-21, o godz. 10:30
w siedzibie zamawiającego Dom Pomocy Społecznej; uL. Rynkowa 27 74-503 Moryń Budynek Główny - Pokój nr 15 XII. Termin związania ofertąWykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia , na który wyznaczono termin składania ofert
XIII. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowejXIV. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów .
XV. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej .
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 138652 w dniu 08-05-2009
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zalacznik1 (DOC, 23.00Kb) | 2009-05-13 11:57:24 | 13 | |
zalacznik2 (DOC, 66.00Kb) | 2009-05-13 11:57:24 | 23 | |
zalacznik3 (DOC, 57.50Kb) | 2009-05-13 11:57:24 | 81 | |
SIWZ (DOC, 143.00Kb) | 2009-05-13 11:57:24 | 54 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Maciej Molenda Data wytworzenia:
08 maj 2009
Osoba dodająca informacje
Maciej Molenda Data publikacji:
08 maj 2009, godz. 15:07
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Molenda Data aktualizacji:
13 maj 2009, godz. 11:57