Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Moryniu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Przyznanie dodatku mieszkaniowego

Jakie dokumenty
· wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego
· deklaracja o wysokości dochodów
· zaświadczenie o dochodzie brutto (bez kosztów uzyskania i składek na ubezpieczenie społeczne) za okres 3 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych ( Dz. U. Nr 71, poz. 734) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001r w prawie dodatków mieszkaniowych (Dz.U.Nr 156, poz. 1817).
Miejsce załatwienia sprawy
Ośrodek Pomocy Społecznej w Moryniu, ul. Szeroka 12 (bud.MOK) w godzinach 7:15 do 15:15.
Termin załatwienia sprawy
1 miesiąc od daty złożenia dokumentów
Tryb odwoławczy
Odwołanie za pośrednictwem Kierownika OPS w Moryniu do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Dodatkowe informacje
1. Dodatek przyznawany jest decyzją administracyjną na okres 6 miesięcy.
2. W razie niedopełnienia wpłaty części pozostałej należności za zajmowany lokal, wypłatę dodatku mieszkaniowego wstrzymuje się w drodze decyzji administracyjnej do czasu uregulowania należności. Po upływie 3 miesięcy dalszego nieuregulowania tych należności, decyzja o przyznaniu dodatku mieszkaniowego wygasa.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Maciej Molenda

Data wytworzenia:
09 lip 2003

Osoba dodająca informacje

Maciej Molenda

Data publikacji:
09 lip 2003, godz. 17:55

Osoba aktualizująca informacje

Maciej Molenda

Data aktualizacji:
09 lip 2003, godz. 17:55