Zarządzenie Nr 95/2017 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Zarządzenie Nr 95/2017
Burmistrza Morynia
z dnia 27 grudnia 2017 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art.26 ust. 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /tj. Dz.U. z 2017 r. poz.2342/, zarządzam co następuje:
§ 1. Przeprowadzić spis z natury Urzędu Miejskiego w Moryniu według stanu na dzień 29 grudnia 2017 r. następujących składników majątku:
1) papiery wartościowe, weksle
2) druki ścisłego zarachowania,
3) materiały budowlane,
4) sprzęt obrony cywilnej,
5) paliwo w jednostkach OSP.
§ 2. Do przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej wyznaczam zespół spisowy w następującym składzie osobowym:
1) Anna Kałduńska - Przewodniczący,
2) Łukasz Strzelczyk - Członek,
3) Barbara Nawrolska - Członek,
4) Maciej Molenda - Członek.
§ 3. Osoby powołane na członków ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji.
§ 4. Ostateczny termin zakończenia i rozliczenia wyników inwentaryzacji ustalam na dzień 15-01-2018 r.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Morynia
Józef Piątek
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Redaktor Marek Kurjata Data wytworzenia:
27 sty 2018
Osoba dodająca informacje
Maciej Molenda Data publikacji:
17 sty 2018, godz. 08:10
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Molenda Data aktualizacji:
17 sty 2018, godz. 08:10