ZWOLNIENIE I ULGA Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW ROLNYCH LUB PRZYJĘCIA W TRWAŁE ZAGOSPODAROWANIE GRUNTÓW ROLNYCH
PODATEK ROLNY- ZWOLNIENIE I ULGA Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW ROLNYCH LUB PRZYJĘCIA W TRWAŁE ZAGOSPODAROWANIE GRUNTÓW ROLNYCH
Podstawa prawna: art. 12 ust. 1 pkt 4 ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2006 r. Nr 136, poz. 969, ze zm.)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
-
Wniosek o zastosowanie zwolnienia i ulgi w podatku rolnym, oraz:
- kserokopia umowy nabycia lub dzierżawy gruntów wraz z wypisem z rejestru gruntów,
- oświadczenie wnioskodawcy, że łączna powierzchnia jego gospodarstwa wraz z nabytymi gruntami rolnymi nie przekracza 100 ha,
- formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie..
II. OPŁATY:
Nie pobiera się opłaty skarbowej.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Do 30 dni.
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Finansowo Budżetowy: pok. nr 4, tel. 91-466-79-52.
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Morynia w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
VI. UWAGI:
- W przypadku nie załatwienia sprawy we właściwym terminie organ podatkowy zawiadamia o tym stronę podając przyczyny niedotrzymania terminu i wyznacza nowy termin załatwienia sprawy (zgodnie z art. 140 ustawy – Ordynacja podatkowa),
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aneta Janiszewska Data wytworzenia:
04 sty 2013
Osoba dodająca informacje
Maciej Molenda Data publikacji:
04 sty 2013, godz. 12:20
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Molenda Data aktualizacji:
04 sty 2013, godz. 12:21