Burmistrz Morynia ogłasza przeterg niograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na wykonanie zadania: "Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych położonych na działkach 105/45 i 105/33 obręb Przyjezierze"
Przejdź do załącznikówGmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl, tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych położonych na działkach 105/45 i 105/33 obręb Przyjezierze”
WADIUM - 800,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 25,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-III/08
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania:
„Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych położonych na działkach 105/45 i 105/33 obręb Przyjezierze”
w tym:
- mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniu, grunt kat. III wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża głębokości 20 cm z odwozem ziemi
- mechaniczne wykonanie warstwy odsączającej na poszerzeniu z gr. kat I-II wraz z zagęszczeniem grubości 20 cm
- mechaniczne wykonanie podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr.7 cm
- ustawienie krawężników betonowych 100*30*15 cm na ławie betonowej z oporem
- obniżenie przewodu sieci telefonicznej ,wykonanie robót zimnych ręcznie ,położenie rury stalowej osłonowej dł.10mb, położenie przewodów sieci telefonicznej w rurze osłonowej dl 10 m, zasypanie wykopu
- umocnienie powierzchni skarp wraz humusowaniem gr.5 cm i obsianiem trawą plantowanie skarp
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarze robót i mapie poglądowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 15.10.2008r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Kierownik Budowy branża drogowa, uprawnienia drogowe bez ograniczeń
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP
5.Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 zawarty w Tomie II niniejszej SIWZ);
2. wypełniony i podpisany „Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia” (załącznik nr 3 zawarty w tomie II niniejszej SIWZ);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 17.06.2008r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.06.2008r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
-
Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych położonych na działkach 105/45 i 105/33 obręb Przyjezierze
FB/ZP.341-III/08
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie (DOC, 48.50Kb) | 2008-05-26 12:02:28 | 10 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Rysunek1 (JPG, 458.61Kb) | 2008-05-26 12:05:02 | 28 | |
Rysunek2 (JPG, 443.49Kb) | 2008-05-26 12:05:59 | 31 | |
SIWZ_Przyjezierze (DOC, 201.50Kb) | 2008-05-26 12:02:54 | 64 | |
SST_PrzyjA_zierze (DOC, 814.00Kb) | 2008-05-26 12:03:46 | 40 | |
wzA_r_umowy (DOC, 34.50Kb) | 2008-05-26 12:04:25 | 52 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Wyjasnienia do specyfikacji dot Prztargu m PrzyjA zierze (DOC, 29.50Kb) | 2008-06-04 14:50:00 | 8 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania (DOC, 31.00Kb) | 2008-06-19 14:02:23 | 45 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o udzieleniu zamA wienia (DOC, 29.00Kb) | 2008-07-16 13:35:11 | 68 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
26 maj 2008
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
26 maj 2008, godz. 12:02
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
16 lip 2008, godz. 13:35