Burmistrz Morynia ogłasza przeterg niograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP na wykonanie zadania: "Remont dróg osiedlowych na działkach 107/21 i 107/105 obręb Witnica"
Przejdź do załącznikówGmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Remont dróg osiedlowych na działkach 107/21 i 107/105 obręb Witnica”
WADIUM - 2 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 30,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-II/08
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania:
„Remont dróg osiedlowych na działkach 107/21 i 107/105 obręb Witnica”
w tym: roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, wykonanie ciągów pieszych, roboty wykończeniowe i ustawienie oznakowania pionowego, regulacja urządzeń podziemnych.
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
Kody uzupełniające: 45233222-1 Roboty w zakresie chodników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarze robót i mapie poglądowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 15.10.2008r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Kierownik Budowy branża drogowa, uprawnienia drogowe bez ograniczeń
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP
5.Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 zawarty w Tomie II niniejszej SIWZ);
2. wypełniony i podpisany „Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia” (załącznik nr 3 zawarty w tomie II niniejszej SIWZ);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 10.06.2008r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.06.2008r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
-
Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Remont dróg osiedlowych na działkach 107/21 i 107/105 obręb Witnica FB/ZP.341-II/08
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie (DOC, 46.50Kb) | 2008-05-19 13:41:28 | 9 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
remontdrA_gosiedlowychwwitnicy0001 (PDF, 117.83Kb) | 2008-05-19 13:43:10 | 70 | |
SIWZ_Witnica (DOC, 200.00Kb) | 2008-05-19 13:41:28 | 82 | |
SST_Witnica_ChojeA_ska (DOC, 965.50Kb) | 2008-05-19 13:42:36 | 63 | |
wzA_r_umowy (DOC, 33.00Kb) | 2008-05-19 13:43:36 | 66 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedAo na zapytanie (DOC, 28.50Kb) | 2008-06-04 14:48:17 | 4 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania1 (DOC, 33.00Kb) | 2008-06-12 14:44:36 | 40 | |
streszczenie oceny (PDF, 405.96Kb) | 2008-06-12 14:45:14 | 74 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o udzieleniu zamA wienia (DOC, 29.00Kb) | 2008-07-09 08:35:27 | 31 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
19 maj 2008
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
19 maj 2008, godz. 13:41
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
09 lip 2008, godz. 08:35