Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem do odśnieżania i zamiatania ulic
Przejdź do załącznikówZakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
reprezentowana przez Dyrektora Zakładu
ul. Wąska 2a, 74-503 Moryń, tel./fax.:091- 41 46 035
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na: Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem do odśnieżania i zamiatania ulic
WADIUM nie wymagane
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, (sekretariat).
Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem do odśnieżania i zamiatania ulic
-
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego o parametrach:
-
rok produkcji nie wcześniej jak 2008,
-
silnik o mocy od 30 do 50 KM,
-
emisja spalin spełniająca wymogi co najmniej EURO-II,
-
skrzynia przekładniowa zsynchronizowana,
-
hydrostatyczny układ kierowania,
-
ogumienie standardowe dla danego modelu ciągnika,
-
przedni most napędowy z automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego,
-
hamulce hydrauliczne tarczowe mokre, sprężarka z instalacją sterowania hamulcami przyczepy,
-
kabina typu zamkniętego, wygłuszona, ogrzewana, wentylowana z pełnym zestawem wskaźników kontrolnych i dwoma miejscami,
-
pełne oświetlenie drogowe i robocze,
-
zamontowane światło ostrzegawcze migające żółte,
-
zamontowany skośny pług z przodu ciągnika,
-
zamontowana zamiatarka tylna,
-
przystosowany do montażu łyżki załadunkowej przedniej o pojemności,
-
w komplecie należy załączyć aktualny katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w języku polskim,
-
ciągnik musi posiadać stosowne zezwolenia (homologację) zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kołach zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
-
Gwarancja na oferowane sprzęty nie może być krótsza jak 18 miesięcy.
-
Dostawa sprzętu na miejsce wskazane przez Zamawiającego w Moryniu, wkalkulowana w cenę sprzętu.
-
Dostawca zapewni autoryzowane stacje obsługi dla oferowanego sprzętu w promieniu 200 km od siedziby Zamawiającego.
-
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień - 34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni liczone od dnia podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP
-
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od .1. do 4. zostanie dokonana na podstawie n/w dokumentów.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
-
wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 zawarty w SIWZ);
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (sekretariat) do dnia 28.10.2008r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.10.2008r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, biuro Dyrektora ZGKiM
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
-
Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem do odśnieżania i zamiatania ulic
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie gotowe (DOC, 56.50Kb) | 2008-10-06 15:40:15 | 94 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ (DOC, 222.00Kb) | 2008-10-06 15:40:15 | 80 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedAo na zapytanie (DOC, 34.50Kb) | 2008-10-24 13:36:31 | 13 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania (DOC, 33.00Kb) | 2008-10-30 12:18:21 | 100 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
06 paź 2008
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
06 paź 2008, godz. 15:40
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
30 paź 2008, godz. 12:18