Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkół w Moryniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Moryniu , ul. Dworcowa 6A, 74-503 Moryń, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4146018, faks 0-91 4647753.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkół w Moryniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - realizacja dostaw cząstkowych oleju opałowego w 2011 roku do Zespołu Szkół Moryniu, - ogólna ilość oleju opałowego, zamówionego w dostawach cząstkowych, objętych niniejszym zamówieniem publicznym nie może przekroczyć 55.000 litrów. - dostawy wykonywane transportem Dostawcy, koszty transportu są ponoszone przez Wykonawcę, - olej musi spełniać normy jakościowe wg PN, a wraz z każdą dostawą musi być dostarczone świadectwo jakości, - czas dostawy w ilości wskazanej przez zamawiającego nie może przekroczyć 48 godzin od momentu złożenia zamówienia cząstkowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na dostawie oleju opałowego do Zespołu Szkół w Moryniu, nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie maksymalnie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Na podstawie oświadczenia oraz dokumentów wymienionych w pkt III.4);
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Na podstawie oświadczenia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moryn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Moryniu, ul. Dworcowa 6a, 74-503 Moryń, pok nr 2.1 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół w Moryniu, ul. Dworcowa 6a, 74-503 Moryń, pok nr 2.1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OGA OSZENIE O ZAMA WIENIU (DOC, 37.50Kb) | 2010-11-16 14:11:44 | 63 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
olej_opaA__2010 (DOC, 125.00Kb) | 2010-11-16 14:16:46 | 72 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedAo na 1 zapytanie bip (DOC, 33.50Kb) | 2010-11-18 09:49:59 | 29 | |
olej opaA 2010 zmieniona (DOC, 124.00Kb) | 2010-11-23 15:23:17 | 15 | |
Informacja o zmianie SIWZ (DOC, 26.50Kb) | 2010-11-23 15:22:31 | 73 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomioenie2 (DOC, 31.50Kb) | 2010-11-26 11:34:29 | 84 | |
olej opaA streszczenie 2010 bip (DOC, 32.50Kb) | 2010-11-26 11:34:47 | 12 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o udzieleniu zamA wienia (DOC, 33.00Kb) | 2010-11-29 14:34:34 | 28 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
16 lis 2010
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
16 lis 2010, godz. 14:11
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
09 gru 2010, godz. 13:16