Ogłoszenie Burmistrza Morynia o przetargu nieograniczonym o wartości pow. 60.000 euro na roboty budowlane: "Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu"
Przejdź do załącznikówOGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Gmina Moryń |
||
Adres pocztowy: Plac Wolności 1, 74-503 Moryń |
||
Miejscowość: Moryń |
Kod poczt: 74-503 |
Województwo: zachodniopomorskie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: |
Tel.: 091 466 79 62 |
|
E-mail: um@moryn.pl |
Fax: 091 466 79 57 |
|
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.moryn.pl Adres profilu nabywcy (URL): bip.moryn.pl |
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja samorządowa - ogólne usługi publiczne
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego „Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu” |
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
Roboty budowlane - wykonanie |
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych - Plac Wolności w Moryniu |
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego |
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przebudowa istniejącego Placu Wolności w miejscowości Moryń w tym: - roboty drogowe - roboty elektryczne |
||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 2. Załącznik do Oferty - Dane Kontraktowe - wypełniony Formularzem nr 2 oraz podpisany wzór umowy. 3. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). 4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 3). 5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1):
h) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz.6 p.6.2.1. Niżej wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p 6.2.2). i. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - zgodnie z Formularzem Nr.5 ii. Kopie stosownych uprawnień budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i z kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. d) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.4) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 6 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, 7. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty:
|
||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
Główny przedmiot |
45.23.31.40-2 |
****-* ****-* |
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie |
||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie |
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres Przebudowa Placu Wolności w miejscowości Moryń wraz z przebudową jezdni , chodników, parkingów oraz budowa latarń oświetleniowych o łącznej powierzchni 0,25 ha |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany data rozpoczęcia **/**/**** (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30/09/2007 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Wymagane wniesienie wadium w wysokości 18 000,00 PLN w formie zgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że:
b) posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 0,2 mln. PLN. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 2.2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel:
*Wymagane uprawnienia budowlane Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. 2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 1 projektu, odpowiadającego swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia, tj. budowę, rozbudowę lub remont nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o łącznej powierzchni 500 m2 b) Warunek wymieniony, w p.a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Porównanie treści oświadczeń i zaświadczeń z warunkami określonymi w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 2. Załącznik do Oferty - Dane Kontraktowe - wypełniony Formularzem nr 2 oraz podpisany wzór umowy. 3. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). 4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 3). 5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1):
h) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz.6 p.6.2.1. Niżej wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p 6.2.2). i. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - zgodnie z Formularzem Nr.5 ii. Kopie stosownych uprawnień budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i z kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. d) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.4) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 6 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, 7. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty:
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia - przetarg nieograniczony |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
Najniższa cena - 100% |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moryn.pl |
Opłata (o ile dotyczy) 35 Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: Odbiór specyfikacji po okazaniu dowodu wpłaty w/w kwoty na konto Urzędu Miejskiego w Moryniu nr 80937010460300064820030007 Tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg: FB/ZP.341-II/07”. |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 19/03/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
|
IV.3.5) Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 19/03/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:10 Miejsce: Sala nr 11 Urzędu Miejskiego w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie Jeżeli tak, wskazać projekt/program: Projekt: Z/2.32/III/3.3.1/610/05 pn.: „Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu wraz z przyległymi budynkami” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16/02/2007 (dd/mm/rrrr) |
Z/2.32/III/3.3.1/610/05:
Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu
wraz z przyległymi budynkami
FB/ZP.341-II/07
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OG OSZENIE TABLICA (DOC, 216.00Kb) | 2007-02-16 14:30:16 | 55 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Projekt_tom_002 (PDF, 1.54Mb) | 2007-02-21 16:26:30 | 1023 | |
RYSUNKI_2 (RAR, 6.55Mb) | 2007-02-21 17:26:36 | 134 | |
UMOWA_O_ROBOTY_BUDOWLANE_-_modyfikacja_wer2 (DOC, 171.00Kb) | 2007-02-21 15:33:26 | 117 | |
Projekt_tom_03 (PDF, 3.90Mb) | 2007-02-21 16:31:21 | 117 | |
RYSUNKI_3 (RAR, 5.78Mb) | 2007-02-21 17:31:23 | 161 | |
Projekt_tom_04 (PDF, 2.26Mb) | 2007-02-21 16:35:00 | 86 | |
RYSUNKI_4 (RAR, 2.01Mb) | 2007-02-21 17:33:51 | 81 | |
TOM4 (DOC, 106.50Kb) | 2007-02-21 15:39:23 | 94 | |
TOM5 (DOC, 106.50Kb) | 2007-02-21 17:34:37 | 89 | |
Projekt (PDF, 5.22Mb) | 2007-02-21 16:23:46 | 97 | |
PrzedmiarRobot (XLS, 116.00Kb) | 2007-02-21 17:35:42 | 149 | |
RYSUNKI (RAR, 3.56Mb) | 2007-02-21 17:18:28 | 90 | |
SIWZ (DOC, 582.00Kb) | 2007-02-21 15:31:05 | 96 | |
SPECYFIKACJE_TECHNICZNE (RAR, 853.03Kb) | 2007-02-21 15:36:50 | 77 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania (DOC, 30.00Kb) | 2007-03-29 13:25:40 | 89 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OG OSZENIE O UDZIELENIU ZAMOWIENIA (DOC, 232.00Kb) | 2007-04-10 16:38:35 | 10 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
16 lut 2007
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
16 lut 2007, godz. 14:30
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
10 kwi 2007, godz. 16:38