Ogłoszenie Burmistrza Morynia o przetargu nieograniczonym o wartości pow. 60.000 euro na roboty budowlane: "Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu wraz z przyległymi budynkami"
Przejdź do załączników
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane publikacja obowiązkowa
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Gmina Moryń |
|||
Adres pocztowy: Plac Wolności 1, 74-503 Moryń |
|||
Miejscowość: Moryń |
Kod pocztowy: 74-503 |
Województwo: zachodniopomorskie |
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
|
Tel.: 091 466 79 62 |
||
E-mail: um@moryn.pl
|
Fax: 091 466 79 57
|
||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.moryn.pl Adres profilu nabywcy (URL): bip.moryn.pl |
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów |
||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów |
||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: |
|||
|
jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów |
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja samorządowa |
Ogólne usługi publiczne |
Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego „Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu wraz z przyległymi budynkami” |
||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
||||
(a) Roboty budowlane |
||||
Wykonanie |
|
|||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Plac Wolności w Moryniu
|
||||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego |
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) NIE DOTYCZY |
|||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przebudowa istniejącego Placu Wolności w miejscowości Moryń w tym: - roboty drogowe - roboty elektryczne |
|||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego 1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 2. Załącznik do Oferty - Dane Kontraktowe - wypełniony Formularzem nr 2. 3. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). 4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 3). 5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1):
h) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz.6 p.6.2.1. Niżej wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p 6.2.2). i. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - zgodnie z Formularzem Nr.5 ii. Kopie stosownych uprawnień budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i z kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. d) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.4) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 6 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, 7. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty:
|
|||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|
Główny przedmiot |
45.23.31.40-2 |
****-* ****-* |
|
Dodatkowe przedmioty
|
**.**.**.**-* **.**.**.**-* **.**.**.**-* **.**.**.**-* |
****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* ****-* |
|
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej |
|||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej nie |
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres Przebudowa Placu Wolności w miejscowości Moryń wraz z przebudową jezdni , chodników, parkingów oraz budowa latarń oświetleniowych o łącznej powierzchni 0,25 ha |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany
Okres w miesiącach: ** lub dniach: **** lub data rozpoczęcia **/**/**** (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 20/07/2006 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Wymagane wniesienie wadium w wysokości 18 000,00 PLN w formie zgodnej z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę 2.1. Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że:
b) posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 0,4 mln. PLN. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 2.2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel:
*Wymagane uprawnienia budowlane Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. 2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 projekty, odpowiadające swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia, tj. budowę, rozbudowę lub remont nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o łącznej powierzchni 5 000 m2 b) Warunek wymieniony, w p.a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Porównanie treści oświadczeń i zaświadczeń z warunkami określonymi w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1. 2. Załącznik do Oferty - Dane Kontraktowe - wypełniony Formularzem nr 2. 3. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). 4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 3). 5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1):
h) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz.6 p.6.2.1. Niżej wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p 6.2.2). i. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - zgodnie z Formularzem Nr.5 ii. Kopie stosownych uprawnień budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i z kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. d) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.4) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 6 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających, 7. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty:
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony |
TAK |
Przetarg ograniczony |
- |
Negocjacje z ogłoszeniem |
- |
Dialog konkurencyjny |
- |
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców *** lub minimalna liczba *** / maksymalna liczba *** |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena 100% |
|||
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna nie |
|||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
|
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): bip.moryn.pl |
Opłata (o ile dotyczy) 35 Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: Odbiór specyfikacji po okazaniu dowodu wpłaty w/w kwoty na konto Urzędu Miejskiego w Moryniu nr 80937010460300064820030007 Tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg: FB/ZP.341-XXI/06”.
|
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 02/01/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:00 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV
Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : **/**/**** (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 030 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 02/01/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:10 Miejsce: Sala nr 11 Urzędu Miejskiego w Moryniu, Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
|
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UNII EUROPEJSKIEJ tak nie Jeżeli tak, wskazać projekt/program: Projekt: Z/2.32/III/3.3.1/610/05 pn.: „Rewitalizacja Placu Wolności w Moryniu wraz z przyległymi budynkami” dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
|
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30/11/2006 (dd/mm/rrrr) |
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: FB/ZP.341-XXI/06
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zp-300 (DOC, 446.00Kb) | 2006-11-30 16:52:51 | 82 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
UMOWA_O_ROBOTY_BUDOWLANE_-_modyfikacja_wer2 (DOC, 172.50Kb) | 2006-12-07 20:22:57 | 90 | |
PROJEKT (ZIP, 12.16Mb) | 2006-12-07 08:43:49 | 124 | |
PrzedmiarRobot (XLS, 30.00Kb) | 2006-12-07 20:55:23 | 83 | |
rysunki (ZIP, 19.42Mb) | 2006-12-07 20:54:38 | 159 | |
SIWZ (DOC, 585.50Kb) | 2006-12-07 20:22:03 | 78 | |
ST (ZIP, 867.39Kb) | 2006-12-07 20:32:43 | 38 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowied na zapytanie (DOC, 124.50Kb) | 2007-01-26 10:33:38 | 45 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zmiana terminu skladania ofert (DOC, 115.50Kb) | 2007-01-02 09:59:15 | 92 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania (DOC, 113.50Kb) | 2007-02-05 14:59:16 | 73 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
30 lis 2006
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
30 lis 2006, godz. 16:52
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
05 lut 2007, godz. 14:59