Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na świetlicę szkolną
Przejdź do załącznikówGmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na roboty budowlane: „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na świetlicę szkolną”
WADIUM - 3 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 17,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-VI/09
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na świetlicę szkolną. Przewidziane prace polegać będą na dostosowaniu budynku do korzystania z niego przez osoby niepełnosprawne, przebudowaniu pomieszczeń sanitarnych, wykonaniu nowego wejścia, niewielkiej zmianie komunikacji w budynku oraz wyremontowaniu lub wymianie elementów budynku.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty betonowe, roboty murowe, roboty wykończeniowe, roboty elewacyjne, dach - konstrukcja i pokrycie, roboty sanitarne wewnętrzne, roboty elektryczne.
-
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 12.10.2009r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP;
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ;
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 do SIWZ);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 29.07.2009r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.07.2009r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na świetlicę szkolną
FB/ZP.341-VI/09
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie (DOC, 56.50Kb) | 2009-07-07 16:15:45 | 81 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
rysunki_1-4 (ZIP, 5.15Mb) | 2009-07-07 16:42:09 | 15 | |
rysunki_4-8 (ZIP, 2.81Mb) | 2009-07-07 16:43:59 | 11 | |
rysunki_9-12 (ZIP, 705.51Kb) | 2009-07-07 16:44:40 | 11 | |
przemiar_06072009 (PDF, 2.18Mb) | 2009-07-07 16:46:20 | 299 | |
Projekt_budowlany (PDF, 7.83Mb) | 2009-07-07 16:21:53 | 19 | |
SIWZ (DOC, 243.00Kb) | 2009-07-07 16:15:45 | 42 | |
STWiORB (DOC, 52.00Kb) | 2009-07-07 16:17:30 | 22 | |
umowa (DOC, 42.50Kb) | 2009-07-07 16:16:16 | 20 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
stresczenie200907301 (PDF, 150.21Kb) | 2009-07-30 09:57:53 | 60 | |
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania (DOC, 31.50Kb) | 2009-07-30 09:57:11 | 89 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o udzieleniu zamA wienia (DOC, 31.50Kb) | 2009-08-11 16:16:02 | 61 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
07 lip 2009
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
07 lip 2009, godz. 16:15
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
11 sie 2009, godz. 16:16