Remont nawierzchni drogi gminnej Osiedle Przyszłość w Witnicy gmina Moryń
Przejdź do załącznikówGmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na roboty budowlane: „Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych w Witnicy gmina Moryń”
WADIUM - 4 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 8,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-X/09
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Tytuł i zakres zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn.: Remont nawierzchni drogi gminnej Osiedle Przyszłość w Witnicy gmina Moryń
-
Warunki i wymagania Zamawiającego
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie ze warunkami zawartymi w umowie i Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi oraz SIWZ:
Szczegółowe specyfikacje techniczne:
D- 01.02.04 Roboty rozbiórkowe;
D- 02.00.01 Roboty ziemne;
D- 02.01.01 Wykopy;
D- 03.02.01 Kanalizacja deszczowa;
D- 03.02.01a Regulacja pionowa urządzeń podziemnych;
D- 04.01.01 Koryto na poszerzeniach;
D- 04.02.01 Warstwa odsączająca;
D- 04.06.01 Podbudowa z betonu;
D- 06.03.02 Ręczne plantowanie poboczy;
D- 06.01.01 Humusowanie i obsianie trawą;
D- 07.01.01 Oznakowanie poziome;
D- 07.02.01 Oznakowanie pionowe;
D- 08.01.01 Krawężniki betonowe;
D- 08.02.02 Chodnik z kostki betonowej;
D- 08.03.01 Ustawienie obrzeży;
D- 09.01.01 Zieleń drogowa
-
Wykonawca zapewnia na własny koszt prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót oraz ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP przy wykonywanych pracach. Roboty prowadzone w pasie drogowym należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z projektem organizacji robót przekazanym przez Zamawiającego. Formalności wynikające z Projektu organizacji robót tj. rozpoczęcie robót zgłasza Wykonawca.
-
Materiały
Wszystkie materiały dostarczone i użyte na budowie powinny być zgodne z dokumentacją projektową i SST. Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego o proponowanym wyborze materiału, jeżeli dokumentacja przewiduje wariantowy rodzaj materiału. Wybrany i zaakceptowany rodzaj materiału lub przewidywany dokumentacją techniczną i SST nie może być zmieniony bez zgody Zamawiającego. Wykonawca zmieniając materiały bez zgody zamawiającego wykonuje to na własne ryzyko licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem za wykonaną pracę. Materiały użyte w trakcie budowy powinny posiadać deklaracje zgodności z normami lub aprobatami technicznymi, które należy załączyć do sprawozdania technicznego i odbioru robót. Materiały użyte powinny zapewniać wysoką jakość robót.
-
Sprzęt
Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny ze SIWZ, SST, winien być sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót i musi zapewniać wysoką jakość robót.
-
Odbiory robót
Zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ, SST oraz warunkami określonymi w umowie.
-
Podstawa płatności robót
Rozliczenie zadania będzie na podstawie jednej faktur VAT po wykonaniu 100% całości zadania zgodnie z pkt. 2.
-
Okres gwarancji
Okres gwarancji na ww. roboty wynosi 36 miesięcy.
-
Przepisy związane
Normy wymienione w SIWZ, SST oraz ustalenia zawarte w umowie.
-
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
-
Kody uzupełniające: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. .
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 30.12.2009 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
• udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie nawierzchni dróg i/lub chodników z kostki brukowej betonowej o pow. nie mniejszej niż 500 m2 (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP;
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od 1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ;
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 do SIWZ);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
3. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na budowie polegającej na budowie nawierzchni dróg i/lub chodników z kostki brukowej betonowej o pow. nie mniejszej niż 500 m2 z podaniem ich powierzchni, dat wykonania oraz odbiorców (załącznik nr 3 do SIWZ)
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 21.10.2009r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.10.2009r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Remont infrastruktury technicznej i dróg osiedlowych w Witnicy gmina Moryń
FB/ZP.341-X/09
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie (DOC, 66.00Kb) | 2009-09-30 12:07:06 | 32 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SST_Witnica_osiedle_PrzyszA_oA_ci_UM_MoryA_-2009_rok (DOC, 631.00Kb) | 2009-09-30 12:08:08 | 212 | |
SIWZ (DOC, 250.50Kb) | 2009-09-30 12:07:06 | 223 | |
wzA_r_umowy (DOC, 36.00Kb) | 2009-09-30 12:08:49 | 202 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedAo na zapytanie (DOC, 29.50Kb) | 2009-10-16 11:15:50 | 53 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
streszczenie 2009-10-22 (PDF, 157.69Kb) | 2009-10-22 10:22:45 | 75 | |
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania (DOC, 29.00Kb) | 2009-10-22 10:22:21 | 45 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o udzieleniu zamA wienia (DOC, 37.50Kb) | 2009-11-05 10:54:55 | 60 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
30 wrz 2009
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
30 wrz 2009, godz. 12:07
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
05 lis 2009, godz. 10:54