Wymiana pokrycia dachu i docieplenie budynku, wymiana chodników, wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Miejskim w Moryniu
Gmina Moryń
reprezentowana przez Burmistrza Morynia
Plac Wolności 1, 74-503 Moryń
REGON: 811684864, NIP:858-17-28-396
www.moryn.pl, www.bip.moryn.pl, um@moryn.pl
tel.:091-466 79 50, fax: 091-466 79 57
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
na wykonanie zadania: „Wymiana pokrycia dachu i docieplenie budynku, wymiana chodników, wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Miejskim w Moryniu”
WADIUM - 3 000,00 zł.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego bip.moryn.pl lub odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 1 po uiszczeniu opłaty w wysokości 20,00 zł na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Oddział w Moryniu, nr konta: 80 9370 1046 0300 0648 2003 0007, tytuł wpłaty: SIWZ - przetarg FB/ZP.341-V/08
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Wymiana pokrycia dachu i docieplenie budynku, wymiana chodników, wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Miejskim w Moryniu”.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
Dach - kod CPV 45261213-0
-
demontaż obecnego pokrycia wraz z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi,
-
naprawę kominów,
-
zabezpieczenie w czasie prac w przypadku nieszczelności w pokryciu odkrytego obszaru połaci dachu wymaga pokrycia plandekami, foliami, itp.
-
wymiana kontrłat i łat,
-
montaż rynien PCV i rur spustowych PCV,
-
wykonanie koszy zlewowych, pasów nadrynnowych, obróbek kominów, obróbek włazu i okna dachowego, obróbki szczytowej (wiatrownicy) z blachy stalowej powlekanej o minimalnej grubości 0,5 mm. Należy pamiętać o montażu systemowych uszczelek,
-
montaż włazów dachowych i okna połaciowego,
-
montaż pokrycia z blachy dachówkowej stalowej powlekanej o minimalnej grubości blachy 0,5 mm w kolorze czerwonym. Rodzaj blachy oraz kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym,
-
montaż gąsiorów na kalenicy,
-
montaż systemowych wywiewek na dachu,
Elewacja - kody CPV 45321000-3, 45324000-4 oraz 45262100-2
-
ustawienie rusztowań,
-
wykonanie gruntowania podłoża gruntem,
-
oczyszczenie podłoża,
-
demontaż obróbek i zbędnych elementów na elewacji,
-
wykonanie docieplenia metodą lekką mokrą styropianem EPS 70-040 o grubości 10 cm. Ościeża należy ocieplić styropianem grubości 2-3 cm. Tynk mineralny barwiony w masie typu „baranek” o grubości 2-3 mm. Styropian mocować metodą klejenia oraz mechanicznie łącznikami. Przed zamówieniem materiałów uzgodnić kolorystykę z Zamawiającym,
-
montaż obróbek gzymsów i parapetów z blachy stalowej powlekanej o grubości minimalnej 0,5 mm. Dodatkowo w celu usztywnienia obróbki należy zamontować pas usztywniający z blachy stalowej ocynkowanej grubości minimalnej 0,5 mm.
Wymiana chodników - kod CPV 45233222-1
-
rozebranie nawierzchni z płyt drogowych
-
rozebranie krawężników i obrzeży
-
rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych
-
wykonanie koryta
-
wykonanie podsypki piaskowej
-
wykonanie chodnika z kostki betonowej typu POLBRUK
-
wywóz gruzu
Wymiana ogrodzenia - kod CPV 45340000-2
-
rozbiórka istniejącego ogrodzenia
-
wykonanie cokołu z cegły klinkierowej
-
wykonanie stalowej bramy i furtki
-
wykonanie słupków z cegły klinkierowej i osadzenie w nich przęseł stalowych ogrodzenia.
Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień 45261213-0 Kładzenie dachów metalowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Technicznym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarze Robót oraz rys. od 1 do 5, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania: ofert częściowych, ofert wariantowych.
Terminy realizacji zamówienia:
- Zamawiający ustala okres realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 20.08.2008r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP
-
Ocena spełnienia warunków określonych w punktach od .1. do 4. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 7. SIWZ
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dostarczy:
1. wypełnione i podpisane „Oświadczenie wykonawcy” (załącznik nr 2 zawarty w Tomie II niniejszej SIWZ);
2. wypełniony i podpisany „Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia” (załącznik nr 3 zawarty w tomie II niniejszej SIWZ);
3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena: - 100 %
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego (pok. Nr 9 - sekretariat) do dnia 03.07.2008r. do godz. 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.07.2008r o godz. 12:10 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 11.
Termin związania ofertą: 30 dni od daty otwarcia ofert.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
-
Sławomir Jasek, tel.091-466 79 62. w godz. 8:00 - 14:00
Wymiana pokrycia dachu i docieplenie budynku, wymiana chodników, wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Miejskim w Moryniu FB/ZP.341-V/08
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie (DOC, 61.50Kb) | 2008-06-11 14:33:26 | 9 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Rysunek1 (JPG, 268.01Kb) | 2008-06-11 14:36:24 | 27 | |
PRZEDMIAR0002 (PDF, 420.89Kb) | 2008-06-11 14:35:43 | 60 | |
Rysunek2 (JPG, 322.93Kb) | 2008-06-11 14:36:59 | 31 | |
Rysunek3 (JPG, 259.32Kb) | 2008-06-11 14:37:39 | 34 | |
Rysunek4 (JPG, 309.94Kb) | 2008-06-11 14:38:11 | 21 | |
Rysunek5 (JPG, 304.22Kb) | 2008-06-11 14:38:46 | 32 | |
opis_techniczny_Mory (DOC, 49.00Kb) | 2008-06-11 14:34:55 | 355 | |
SIWZ (DOC, 230.00Kb) | 2008-06-11 14:33:26 | 68 | |
SPECYFIKACJA_TECHNICZNA (DOC, 108.50Kb) | 2008-06-11 14:34:29 | 67 | |
wzA_r_umowy (DOC, 32.50Kb) | 2008-06-11 14:39:24 | 67 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
strszczenie0001 (PDF, 55.48Kb) | 2008-07-08 09:05:45 | 91 | |
ZAWIADONIENIE o wyniku postepowania (DOC, 32.50Kb) | 2008-07-08 09:05:13 | 51 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
informacja o udzieleniu zamA wienia (DOC, 29.50Kb) | 2008-07-16 13:33:59 | 98 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Jasek Data wytworzenia:
11 cze 2008
Osoba dodająca informacje
Sławomir Jasek Data publikacji:
11 cze 2008, godz. 14:33
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Jasek Data aktualizacji:
16 lip 2008, godz. 13:33