Zarządzenie Nr 2/2018 w sprawie: zasad prowadzenia w Urzędzie Miejskim w Moryniu Centralnego Rejestru Umów
Zarządzenie Nr 2/2018
Burmistrza Morynia
z dnia 5 stycznia 2018 r.
w sprawie: zasad prowadzenia w Urzędzie Miejskim w Moryniu Centralnego Rejestru Umów
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2016 r. poz. 446 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. W Urzędzie Miejskim w Moryniu tworzy się Centralny Rejestr Umów zwany dalej CRU, prowadzony przez wyznaczonego pracownika Referatu Organizacyjnego według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia. Pod pojęciem umów rozumie się : umowy i porozumienia.
2. Rejestr, o których mowa w ust. 1 prowadzi się dla każdego roku kalendarzowego oddzielnie. Numerację zapisów rozpoczyna się w każdym roku od nr 1.
3. Podstawą skierowania umowy do podpisania przez Burmistrza jest nadanie jej numeru w Rejestrze Umów.
§ 2. Obowiązek rejestracji umów w Centralnym Rejestrze Umów dotyczy wszystkich umów zawartych w formie pisemnej, z którymi wiążą się skutki finansowe, z wyłączeniem:
1) umów wynikających ze stosunku pracy.
2) umów zawartych w rejestrach:
a) prace zlecone bez składki na ubezpieczenie społeczne,
b) prace zlecone ze składką na ubezpieczenie społeczne.
3) zakupu towarów i usług o wartości do 3.000 zł brutto.
§ 3. 1. Umowa przedłożona do rejestracji w Centralnym Rejestrze Umów zawiera:
1) numer umowy, na który składa się: symbol komórki organizacyjnej Urzędu, rok zawarcia umowy i symbol prowadzącego sprawę, (inicjały nazwiska i imienia Kowalski Jan „KJ” przykład: „OR.1.2018.KJ”.
2) na każdej stronie umowy parafę pracownika przygotowującego umowę.
3) akceptację radcy prawnego poprzez parafowanie umowy przy umowach z udziałem środków unijnych i umowach powyżej kwoty I progu ustawy o zamówieniach publicznych.
4) kontrasygnatę Skarbnika Gminy lub osoby przez niego upoważnionej.
2. Wyznaczony pracownik Referatu Organizacyjnego wprowadza dane do CRU i potwierdza fakt zarejestrowania umowy w Centralnym Rejestrze Umów poprzez opatrzenie egzemplarza umowy pozostającego w Urzędzie pieczęcią o treści:
„Zarejestrowano w Centralnym Rejestrze Umów
Urzędu Miejskiego w Moryniu
w dniu ………………………….
pod nr ……………………….”.
3. Umowy zarejestrowane w Centralnym Rejestrze Umów przechowywane są w Referacie Organizacyjnym Urzędu.
§ 4. Centralny Rejestr Umów, określony niniejszym zarządzeniem, będzie przekazywany przez wyznaczonego pracownika Referatu Organizacyjnego do publikacji w BIP, co najmniej 1 raz na tydzień.
§ 5. Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności związanych ze stosowaniem niniejszego zarządzenia należy do obowiązków Sekretarza Gminy.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie do umów zawieranych od 01 stycznia 2018 r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
15 01 2018 10 29 4320180115102943 (PDF, 65.34Kb) | 2018-01-15 10:29:43 | 79 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Jolanta Piątek Data wytworzenia:
05 sty 2018
Osoba dodająca informacje
Maciej Molenda Data publikacji:
15 sty 2018, godz. 10:29
Osoba aktualizująca informacje
Maciej Molenda Data aktualizacji:
15 sty 2018, godz. 10:29